Wystartowała kampania informacyjno-edukacyjna „GRAMY FAIR”

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami o bardzo ciekawej kampanii informacyjno-edukacyjnej kierowanej do sportowców wyczynowych, sportowców amatorów i młodzieży.

1073

15 kwietnia 2019 roku wystartowała ogólnopolska antydopingowa kampania informacyjno-edukacyjna „GRAMY FAIR’’. Kampania skierowana jest do sportowców wyczynowych, sportowców amatorów i młodzieży. Jej celem jest budowa świadomości i propagowanie idei uczciwości oraz czystości w sporcie.

Ambasadorami „GRAMY FAIR” zostali czołowi i uznani sportowcy, medaliści Mistrzostw Europy, Mistrzostw Świata oraz Igrzysk Olimpijskich. Sporty walki reprezentują Joanna Jędrzejczyk oraz Jan Błachowicz, których chyba nikomu przedstawiać nie trzeba.

Kampania zorganizowana została pod patronatem honorowym Ministerstwa Sportu i Turystki. To pierwszy tego typu projekt w Polsce, który łączy sportowców, działaczy, kluby oraz organizacje rządowe i pozarządowe. Kampania „GRAMY FAIR” w mediach będzie prowadzona do 15 maja 2019 r., natomiast w swoim wymiarze edukacyjnym będzie ona realizowana co najmniej do zakończenia 2019 r. Zachęcamy do odwiedzenia oficjalnej strony www kampanii pod linkiem: http://niedladopingu.pl/

Integralnymi elementami przedsięwzięcia będą̨ materiały e-learningowe oraz poradnik edukacyjny, poświęcony zagadnieniom walki z dopingiem i idei czystości w sporcie zamieszczone właśnie na w/w stronie. Inicjatorem kampanii jest jej główny Partner – PGNiG Superliga, a organizatorem Polska Agencja Antydopingowa – POLADA, przy współpracy z agencją iMEN DIGITAL. Honorowy patronat nad kampanią objęło Ministerstwo Sportu i Turystki, Polski Komitet Olimpijski, Światowa Agencja Antydopingowa (WADA – World Anti-Doping Agency) oraz Związek Piłki Ręcznej w Polsce.